Rick Kempen over klassieke bierstijlen

28 november 2019
Rick Kempen over klassieke bierstijlen

Tijdens Gastvrij Rotterdam 2019 interviewde HorecaNederland.TV bierambassadeur Rick Kempen (Bier&cO) en Marcel van Noort (bierbrouwerij Jopen) over biertrends. Sterk gehopte uitspraken, bierkennis tot op de graanvezel en klotsende voorspellingen!

"Het hoeft niet meer altijd maar gek, groots en meeslepend te zijn.” Er staat even een handrem op de zoektocht naar gekkigheid en extreme smaken in de bierwereld. In de tweede aflevering over biertrends vertelt Rick Kempen dat de klassieke bierstijlen, zoals een tripel, weizen, bokbier maar ook de pilsener op dit moment herontdekt en geherwaardeerd worden door bierliefhebbers en brouwers wereldwijd.

Bron: https://horecanederland.tv/episode/biertrends-herwaardering-van-klassieke-bierstijlen/

Founding partners
  • Bidfood
  • Boels
  • Eijsink Afrekensystemen B.V.
  • Heineken
  • J. van Doorn B.V.
  • Nespresso professional
  • Nice to Meat
  • Rational
  • Rungis BV
  • Satelliet
  • Schmidt Zeevis
  • Van Geloven
  • Verwiel en Wijngaard
  • Winterhalter Nederland BV
Branchepartners
  • AF&BM
  • Barsupport
  • Bocuse d'Or
  • De Buik
  • Euro-Toques Nederland
  • Gastronomisch Gilde
  • Gastvrijheidsgilde
  • Gault & Millau
  • Green Leisure
  • Horeca Netwerk
  • HSMAI
  • Kenniscentrum voor Bier
  • KHN
  • Nix18
  • ProVeg International
  • SVH


Mediapartners
  • Algemeen Dagblad
  • Culinaire Saisonnier
  • De Restaurant Krant
  • Dolce World
  • Entree magazine
  • FoodClicks
  • Gastronomie
  • Horeca Magazine
  • Horecamagazine.nl
  • HorecaNederland.TV
  • Hospitality Management
  • Kokswereld
  • Marktaanbod Horeca
  • Misset Horeca
  • More Than Drinks!
  • Pâtisserie & Desserts
  • Uitgeverij Vizier