Rick Kempen en Marcel van Noort over de opkomst van alcoholvrij en alcoholarm bier

28 november 2019
Rick Kempen en Marcel van Noort over de opkomst van alcoholvrij en alcoholarm bier

Tijdens Gastvrij Rotterdam 2019 interviewde HorecaNederland.TV bierambassadeur Rick Kempen (Bier&cO) en Marcel van Noort (bierbrouwerij Jopen) over biertrends. Sterk gehopte uitspraken, bierkennis tot op de graanvezel en klotsende voorspellingen!

"Heel lang is alcoholvrij bier waardeloze rotzooi geweest.” In de eerste aflevering vertellen Kempen en Van Noort over de opkomst van smaakvol alcoholvrij en alcoholarm bier in het Nederlandse bierlandschap. Daarin ook een terugblik op het fenomeen de 'Bucklerlul’ (Youp van 't Hek) en het wezenlijke verschil tussen deze 'Bucklerlul’ en de alcoholvrij bierdrinker anno nu.

Bron: https://horecanederland.tv/episode/biertrends-alcoholvrij-en-alcoholarm-bier-en-de-bucklerlul/

Founding partners
  • Bidfood
  • Boels
  • Eijsink Afrekensystemen B.V.
  • Heineken
  • J. van Doorn B.V.
  • Nespresso professional
  • Nice to Meat
  • Rational
  • Rungis BV
  • Satelliet
  • Schmidt Zeevis
  • Van Geloven
  • Verwiel en Wijngaard
  • Winterhalter Nederland BV
Branchepartners
  • AF&BM
  • Barsupport
  • Bocuse d'Or
  • De Buik
  • Euro-Toques Nederland
  • Gastronomisch Gilde
  • Gastvrijheidsgilde
  • Gault & Millau
  • Green Leisure
  • Horeca Netwerk
  • HSMAI
  • Kenniscentrum voor Bier
  • KHN
  • Nix18
  • ProVeg International
  • SVH


Mediapartners
  • Algemeen Dagblad
  • Culinaire Saisonnier
  • De Restaurant Krant
  • Dolce World
  • Entree magazine
  • FoodClicks
  • Gastronomie
  • Horeca Magazine
  • Horecamagazine.nl
  • HorecaNederland.TV
  • Hospitality Management
  • Kokswereld
  • Marktaanbod Horeca
  • Misset Horeca
  • More Than Drinks!
  • Pâtisserie & Desserts
  • Uitgeverij Vizier