Hoteliers komen samen op Gastvrij Rotterdam
30 Augustus 2016
Net als vorig jaar komt de HSMAI naar Rotterdam Ahoy en organiseert voor haar leden één van haar 'educationals'. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar gesteld voor bezoekers van Gastvrij Rotterdam, wees er snel bij!
Het fenomeen 'Klant' op de snijtafel met topspreker Jan van Setten
Jouw klanten: Aan de ene kant zijn zij jouw broodwinning en dus jouw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken zij je regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn soms onredelijk en wispelturig. Vaak omdat ze heel andere behoeften hebben dan jij denkt - en dan ze zelf denken. Maar wat zijn die echte verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over jou, over jouw concurrenten, over zichzelf? Als je dat weet, kun je inspelen op wat hij/zij werkelijk nodig heeft. Want iedere klant heeft zijn eigen recept. Maar de vraag is: welke cruciale ingrediënten zijn daarbij nodig? Om daar achter te komen legt topspreker Jan van Setten op dinsdag 20 september op Gastvrij Rotterdam 'de klant op de snijtafel'.
Alvast een plaats reserveren?
Klik dan hier voor jouw persoonlijke inschrijflink.
JOUW PARTNERCODE: Gastvrij-2016