Menumenu

Mediapartners

Gastvrij Rotterdam wordt ondersteund door diverse mediapartners.

Culinaire Saisonnier

Culinaire Saisonnier

Culinaire Saisonnier neemt al meer dan 22 jaar een prominente plaats in op de markt van culinaire magazines. Prominente chefs, nieuwe ontdekkingen, productreportages en alles over wijn en kaas zorgen voor een afwisselend magazine geschikt voor elke foodie, amateur, liefhebber of professional.


Misset Horeca

Misset Horeca

Misset Horeca is een tweewekelijks verschijnend vakblad voor ondernemers en managers in de horeca. De redactionele pijlers zijn: achtergronden en analyses van het nieuws, inspiratie en diepgang op het gebied van eten, drinken en slapen, interviews, tips en ondernemers-informatie. Inspiratie wordt geboden via het presenteren van nieuwe buitenlandse en binnenlandse hotspots, bedrijfsreportages en trendartikelen.


De Restaurant Krant

De Restaurant Krant

De RestaurantKrant is dé vakkrant voor restaurateurs en koks en gaat naar alle restaurants in Nederland. De RestaurantKrant biedt praktische en culinaire informatie; specifiek voor de restaurantprofessional.


Hospitality Management

Hospitality Management

Hospitality Management is hét hotelvakblad. Hospitality Management gaat naar alle hotels in Nederland. De lezers zijn hoteliers/directeuren/eigenaren, general managers, f&b managers, sales- & marketingmanagers, IT’ers, et cetera. Verplichte kost voor iedere hotelprofessional!


Entree

Entree

Entree heeft zich de afgelopen 30 jaar bewezen als betrouwbare informatiebron voor horecaondernemers. Met veel aandacht voor bedrijfsvoering, management en innovatie wil het blad ondernemers in de horeca informeren en inspireren.


Food Inspiration

Food Inspiration

Food Inspiration is het online en offline inspiratie-infuus voor foodprofessionals op het gebied van eten, drinken, slapen en gastvrijheid. We delen inspirerende verhalen, trends en ontwikkelingen. We helpen ondernemers en chefs in foodservice succesvol te zijn en te innoveren binnen de turbulente wereld van service en hospitality. 


Horecasite BV

Horecasite BV

Horecasite: het grootste aanbod in horecabedrijven en horecabenodigdheden.


Kokswereld

Kokswereld

Kokswereld is het magazine voor chefs die verder kijken dan alleen het bord. In dit dikke en luxe magazine vind je de laatste foodtrends, portretten van grote chefs en 'Food Inspiration' van over de hele wereld. 


Gastronomie

Gastronomie

Het vakblad Gastronomie is een breed toegankelijk uitgave wat zich richt op het food en non-food in de Horeca met maandelijks de nieuwste trends, kooktechnieken, productinformatie, horecanieuws, columns, wijninformatie en interviews met ondernemers en medewerkers.


DOLCE Magazine (BE)

DOLCE Magazine (BE)

DOLCE Magazine is een trendy, hip en exclusief magazine voor dito mensen. Levensgenieters die samen een passie delen voor gastronomie, reizen en unieke belevingen. Foodies, hipsters, hobbykoks, wereldburgers… die een inspirerend kijk- en beleefmagazine kunnen smaken. Dolce verenigt hen in een wereldwijde community met een Belgische touch


Horeca Magazine

Horeca Magazine

'HorecaMagazine is de unieke combinatie van het vakblad HorecaMagazine en de website HorecaMagazine.nl ondersteund door de bijbehorende social-media kanalen. Met een maandelijks bereik van 40.000 horecaprofessionals richt HorecaMagazine zich op de horecasector als geheel, maar maakt het wel onderscheid tussen de diverse deelgebieden.’


Beverage NL

Beverage NL

Beverage NL is het platform wat de hele drankensector bedient. Van zuivel tot alcoholische dranken. Zowel online, in het vakblad als in de nieuwsbrief worden de nieuwste producten en merkconcepten gepresenteerd samen met het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Aan de hand van prachtige verhalen en reportages over onder andere producten, bedrijven en ontwikkelingen inspireert en informeert Beverage NL alle professionals uit de drankenbranche. BeverageNL wordt gerealiseerd door Alea Publishers. Naast BeverageNL geven wij ook Bakkers in Bedrijf, EVMI, Vakblad IJs! en Vismagazine uit.


De Buik

De Buik

De Buik Food Marketing Agency is het food marketingbureau voor de foodservice. Met een uitgebreid netwerk, kennis en data over de foodservice worden bedrijven geholpen hun groei- en marketingdoelstellingen te verwezenlijken. De Buik Food Marketing Agency is ontstaan uit de bekende food platforms van de Buik waar je alles kunt vinden over wat er gebeurt in de horeca van Rotterdam en Amsterdam.


AD

AD

Jaarlijks kent het AD in verschillende regio’s een Gouden Pollepel toe aan restaurants die de hoogste beoordeling ontvangen van de recensenten. De feestelijk uitreiking van de Gouden Pollepels in de verschillende regio’s vindt plaats op de beursvloer van Gastvrij Rotterdam.


Foodclicks

Foodclicks

@FoodClicks is het crossmediaal platform voor de markt van eten en drinken buiten de deur. Op de website en in de print- en digitale uitgave belicht @FoodClicks al 12 jaar de laatste ontwikkelingen in de out-of-homemarkt en is daarin toonaangevend. @FoodClicks doet dit richtinggevend en duidend met interviews en achtergrondverhalen en laat zien dat de foodservicemarkt in Nederland in alle verscheidenheid meer overeenkomsten heeft dan verschillen.